• 02-09-2020, 15:02:42
    #10
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda da sana katılıyorum hakketen Ben hayalini kuramıyorum millet 300-500 binlik arabanın üstüne 100 bin geldi diyor Bu işte hakketen bir yanlışlık var.
    bende bir şey anlamadım birileri millet aç diyor bir başkası 300k-400k araba alamıyorum diye eleştiriyor
  • 02-09-2020, 15:03:14
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    290k TL araba alabiliyorsun yani ekonomi çok kötü herkes AÇ AÇ !
    Fiyatı ötv indirimiyle 190-200e düşecekti altımdaki araba zaten şuan 120 civarı onu satıp alacaktım boş yorumlar atmayın

    indirim 300bine kadar olan otomobiller için yani fiyatı 380 olduğu için indirimde olmuyor artı zamda geldi yani 2 gün önce 200e alacağım arabayı şimdi 400e alabiliyorum 2 katı bilmem kapasiten yetiyor mu anlamaya
    • dev
    • msergek
    dev ve msergek bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 02-09-2020, 15:05:19
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı ötv indirimiyle 190-200e düşecekti altımdaki araba zaten şuan 120 civarı onu satıp alacaktım boş yorumlar atmayın
    ötv sıfır araçlarda geçerli değil mi yaw belki sıfır araç alınmasın diye yapılmış olamaz mı birde böyle düşün
  • 02-09-2020, 15:05:31
    #13
    Uçuyoruz. Avrupa ülkeleri işte bu yüzden bizi kısaknıyorlar kendi ürettikleri arabalardan onlardan daha çok kazanıyoruz ülkece.
  • 02-09-2020, 15:07:32
    #14
    Maalesef bu şartlarda alabileceğimiz tek Mercedes bu.
    3k KDV dahil
  • 02-09-2020, 15:08:00
    #15
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçuyoruz. Avrupa ülkeleri işte bu yüzden bizi kısaknıyorlar kendi ürettikleri arabalardan onlardan daha çok kazanıyoruz ülkece.
    evet kıskananlar çatlasın üzüldüğüm nokta onlarda bizimle uçuyor
  • 02-09-2020, 15:12:33
    #16
    Ülkede bu kadar sorun varken bizim milletin ekonomi konusundaki tek eleştirisi araba alamıyoruz düzeyini geçmiyor.
    Demek hükümet ÖTV'yi düşürse arabayı daha ucuza alabilseniz herşey güllük gülistanlık olacak )))
    Bu kadar bilinçsiz ve neyi protesto etmesi gerektiğini bilmeyen bir toplum olduğumuz müddetçe bu şekilde yaşamayı hakediyoruz.
  • 02-09-2020, 15:13:32
    #17
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede bu kadar sorun varken bizim milletin ekonomi konusundaki tek eleştirisi araba alamıyoruz düzeyini geçmiyor.
    Demek hükümet ÖTV'yi düşürse arabayı daha ucuza alabilseniz herşey güllük gülistanlık olacak )))
    Bu kadar bilinçsiz ve neyi protesto etmesi gerektiğini bilmeyen bir toplum olduğumuz müddetçe bu şekilde yaşamayı hakediyoruz.
    Dediklerine katılıyorum çünkü ekonomi kötü değil ikincisi bir tek sorun bizde mi var mıymış?
  • 02-09-2020, 15:17:52
    #18
    şu pandemi sürecinde bile tüm oteller doluyorsa ekonomi kötü diyene ağzına kürekle vurun