Ülkede bu kadar sorun varken bizim milletin ekonomi konusundaki tek eleştirisi araba alamıyoruz düzeyini geçmiyor.
Demek hükümet ÖTV'yi düşürse arabayı daha ucuza alabilseniz herşey güllük gülistanlık olacak )))
Bu kadar bilinçsiz ve neyi protesto etmesi gerektiğini bilmeyen bir toplum olduğumuz müddetçe bu şekilde yaşamayı hakediyoruz.