Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
290k TL araba alabiliyorsun yani ekonomi çok kötü herkes AÇ AÇ !
Fiyatı ötv indirimiyle 190-200e düşecekti altımdaki araba zaten şuan 120 civarı onu satıp alacaktım boş yorumlar atmayın

indirim 300bine kadar olan otomobiller için yani fiyatı 380 olduğu için indirimde olmuyor artı zamda geldi yani 2 gün önce 200e alacağım arabayı şimdi 400e alabiliyorum 2 katı bilmem kapasiten yetiyor mu anlamaya