Ülkede bu kadar sorun varken bizim milletin ekonomi konusundaki tek eleştirisi araba alamıyoruz düzeyini geçmiyor.
Demek hükümet ÖTV'yi düşürse arabayı daha ucuza alabilseniz herşey güllük gülistanlık olacak )))
Bu kadar bilinçsiz ve neyi protesto etmesi gerektiğini bilmeyen bir toplum olduğumuz müddetçe bu şekilde yaşamayı hakediyoruz.
Dediklerine katılıyorum çünkü ekonomi kötü değil ikincisi bir tek sorun bizde mi var mıymış?