Havlayan köpek nereye şikayet edilir.
22
●685
- 31-08-2020, 21:42:49Geçen sene bende çok rahatsız olmuştum bir köpekten.
Belediyeye şikayet ettim sonuç çıkmadı.
Polise şikayet ettim özel mülk biz müdahale edemeyiz deyip uğraşmak istemediler.
İtfaiyeyi aradım, sahipsiz olursa müdahale edebiliriz dediler.
En son belediye, polis, köpek ve köpeğin sahibini cimer'e şikayet ettim köpeğin sesi kesildi. Kim müdahale etti bilmiyorum. - 31-08-2020, 21:44:31Her şeyden önce sahibi le iletişim kurmaya çalışın, nedenini öğrenin. Belki geçerli bir sebeb vardır.
Şikayetinizi "hayvanın sesinden rahatsız oluyorum" diye bildirirseniz sonuç alamazsınız.
Hayvanın durumunu ve yapılan eziyeti dile getirin, ısrarcı olun. ancak bu şekilde sonuç alabilirsiniz. - 31-08-2020, 21:45:04İstediğin yere şikayet et sahipli Köpek havlamasına kimse birşey yapamaz ,sokak köpeği olsa iş farklı olurdu
- 31-08-2020, 21:49:30Beykoz da oturuyorum belediyeye şikayet ettim, 3 hafta sonra geldiler beni aradılar ilgileniyoruz bilginiz olsun diye.
1 hafta sonra küçük kuzenime 16 tane köpek saldırdı şaka değil geldiklerinde daha fazla köpek bırakmışlar.. - 31-08-2020, 21:49:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evi taşıyın.tuny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle