Belediyeye şikayette bulunabilirsin ama karnesi olduğu için bir işlem yapılmaz, desibel ölçümü yaparlar köpek havladığı vakit belli bir desibel sınırı var onu aşarsa cezai işlem uygulanıyor lakin o desibel sınırına ulaşabilen köpek olmamıştır sanırım daha