Beykoz da oturuyorum belediyeye şikayet ettim, 3 hafta sonra geldiler beni aradılar ilgileniyoruz bilginiz olsun diye.
1 hafta sonra küçük kuzenime 16 tane köpek saldırdı şaka değil geldiklerinde daha fazla köpek bırakmışlar..