Geçen sene bende çok rahatsız olmuştum bir köpekten.
Belediyeye şikayet ettim sonuç çıkmadı.
Polise şikayet ettim özel mülk biz müdahale edemeyiz deyip uğraşmak istemediler.
İtfaiyeyi aradım, sahipsiz olursa müdahale edebiliriz dediler.
En son belediye, polis, köpek ve köpeğin sahibini cimer'e şikayet ettim köpeğin sesi kesildi. Kim müdahale etti bilmiyorum.