2015 yılında sıfır E180 almıştı. Tüm opsiyonlar dahil 200 Bin TL'ye yakın bir fiyata gelmişti. Bankadan kredi çekip rahatça almıştı. Ben o zaman arabaya o kadar para verilir mi demiştim. Şimdi sıfır fiyatı muhtemelen 800 Bin TL'ye yaklaşacak. 5 yılda 4 katına bir araba nasıl çıkabilir?
O yıllarda 10-15 Bin aylık maaşı olan kredi çekip E180 ya da 520 alabiliyordu. Şimdi ancak 60-70 Bin aylık geliri olan belki alabilir.
Ne dolar ne altın en iyi yatırım araba oldu. + olarak sıfır araç almak zengin işi oldu. Hele SUV tarzı araç alacaksan.
Arkadaşımın Aldığı Sıfır 2015 Model Mercedes E180
17
●603
- 30-08-2020, 18:24:58en iyi yatırım araba olmadı eğer ki bundan sonra araba kullanmayacaksan doğru araban değer kazandı ama o kişi o arabayı sattıktan sonra 200 bine mercedes bulamaz hale geldi .neyse ülkede araba sahibi olmayı zenginlik sanan kişiler var adamlar istiyor ki asgeri ücretliysen öleceksin otobüsden başka bir şey neyine kafasındalar bu saaten sonra olan bize oldu arbaası olmayan şu ötv zammı ile araba alamaz
- 30-08-2020, 18:28:02846 bin TL işe götürüp getirmezdi amaBatuHan00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2020, 18:29:47Bugün elindeki para ile adana yiyebiliyorsun yarın döner diğer gün ekmek diğer gün hiçbir şey Türkiye'ye hoşgeldinizEnesErsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle