en iyi yatırım araba olmadı eğer ki bundan sonra araba kullanmayacaksan doğru araban değer kazandı ama o kişi o arabayı sattıktan sonra 200 bine mercedes bulamaz hale geldi .neyse ülkede araba sahibi olmayı zenginlik sanan kişiler var adamlar istiyor ki asgeri ücretliysen öleceksin otobüsden başka bir şey neyine kafasındalar bu saaten sonra olan bize oldu arbaası olmayan şu ötv zammı ile araba alamaz