2015 yılında sıfır E180 almıştı. Tüm opsiyonlar dahil 200 Bin TL'ye yakın bir fiyata gelmişti. Bankadan kredi çekip rahatça almıştı. Ben o zaman arabaya o kadar para verilir mi demiştim. Şimdi sıfır fiyatı muhtemelen 800 Bin TL'ye yaklaşacak. 5 yılda 4 katına bir araba nasıl çıkabilir?

O yıllarda 10-15 Bin aylık maaşı olan kredi çekip E180 ya da 520 alabiliyordu. Şimdi ancak 60-70 Bin aylık geliri olan belki alabilir.

Ne dolar ne altın en iyi yatırım araba oldu. + olarak sıfır araç almak zengin işi oldu. Hele SUV tarzı araç alacaksan.