• 30-08-2020, 18:30:05
    #10
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Model farkı, yaşlanma, eskime payını hesaba katmıyorsunuz hocam.

    Arkadaşınızın aracının şu an tahmini piyasa değeri 400k
    Yani 5 yılda 2 katına çıkmış. Hatasız ise tabi.
    Temiz kullanır arabasını. 75 Binde araba. Fiyat daha da arttı deyince gidip boya koruması yaptıracağım arabaya dedi hemen
  • 30-08-2020, 18:32:16
    #11
    Dünyada üretenden daha fazla kazanan tek ülke TÜRKİYE.
  • 30-08-2020, 18:32:52
    #12
    EnesErsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    107bin TL ye 2017 civic almıştım bende, mal ÖTV indirimi gelecek demişlerdi. Şuan 2. El satsam aldığımdan %80 fazla fiyata satacağım. Türkiye de 5 liran varsa elinde tutmayacaksın arkadaş gidecek çikolata alacaksın. Yarın 6 TL olacak Çünkü o çikolata.
    6.25 hocam, 1hafta önce %25 zam geldi.
  • 30-08-2020, 18:32:59
    #13
    EnesErsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    846 bin TL işe götürüp getirmezdi ama
    Karşı bir söylemde bulunmadim merak etmeyin
  • 30-08-2020, 18:33:07
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2015 yılında sıfır E180 almıştı. Tüm opsiyonlar dahil 200 Bin TL'ye yakın bir fiyata gelmişti. Bankadan kredi çekip rahatça almıştı. Ben o zaman arabaya o kadar para verilir mi demiştim. Şimdi sıfır fiyatı muhtemelen 800 Bin TL'ye yaklaşacak. 5 yılda 4 katına bir araba nasıl çıkabilir?

    O yıllarda 10-15 Bin aylık maaşı olan kredi çekip E180 ya da 520 alabiliyordu. Şimdi ancak 60-70 Bin aylık geliri olan belki alabilir.

    Ne dolar ne altın en iyi yatırım araba oldu. + olarak sıfır araç almak zengin işi oldu. Hele SUV tarzı araç alacaksan.
    O kadar geriye bile gitmeye gerek yok, 2018 yılında sıfır Audi A4 1.4TFSİ design 190-200 bin civarında idi. Şuan 400 bin civarı.
  • 31-08-2020, 14:10:10
    #15
    100 bin tl ye 2017 model honda civic almıştık şuanda 185 bin tl 2.elleri
  • 31-08-2020, 14:15:21
    #16
    Geçen sene forumda da ilan verip 2016 yılında 0 km aldığım i20 aracımı 75.000'e satmaya çalışıyordum. Sattım da, satıp 3+1 bi daire aldım. 75 bin peşin, 360 bin kredi ile 425 bin TL'ye aldım, 10 15 bin tapu vs masrafı oldu. Arabamı şuan satsaydım 125 bine satardım kesin. ama evi şuan satmak istesem 700 bin tl olmuş bu bölgedeki 3+1 daireler. 1 yılda 425 binim 700 bine çıktı.

    i20'yi de sigarayı bırakıp kredi çekerek aldığım clio symbolü satıp kredi çekerek almıştım üstte arkadaş paranı 1 gün bile tutmayacaksın demişti ordan aklıma geldi. sigarayı bırakıp parayı kenara atmayıp kredi çekip symbol alıp onu satıp i20 alıp onu satıp ev aldım. şuan evi satsam 300 bin kredisinikapatsam 400 bin nakit kalıyor.
  • 31-08-2020, 14:15:44
    #17
    Araba almak hayal değil ama ev almak her geçen gün hayal olmaya başladı. İzmir'de merkez noktalarda yeni 3+1 evler 1 milyon TL ve üzerinde. Tabi merkez noktalarda ev yapacak yeni alanların olmaması bunda buyuk etken.
  • 31-08-2020, 18:09:27
    #18
    Buyuk kara gecmis mantikli secim olmus