Geçen sene forumda da ilan verip 2016 yılında 0 km aldığım i20 aracımı 75.000'e satmaya çalışıyordum. Sattım da, satıp 3+1 bi daire aldım. 75 bin peşin, 360 bin kredi ile 425 bin TL'ye aldım, 10 15 bin tapu vs masrafı oldu. Arabamı şuan satsaydım 125 bine satardım kesin. ama evi şuan satmak istesem 700 bin tl olmuş bu bölgedeki 3+1 daireler. 1 yılda 425 binim 700 bine çıktı.

i20'yi de sigarayı bırakıp kredi çekerek aldığım clio symbolü satıp kredi çekerek almıştım üstte arkadaş paranı 1 gün bile tutmayacaksın demişti ordan aklıma geldi. sigarayı bırakıp parayı kenara atmayıp kredi çekip symbol alıp onu satıp i20 alıp onu satıp ev aldım. şuan evi satsam 300 bin kredisinikapatsam 400 bin nakit kalıyor.