EnesErsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
107bin TL ye 2017 civic almıştım bende, mal ÖTV indirimi gelecek demişlerdi. Şuan 2. El satsam aldığımdan %80 fazla fiyata satacağım. Türkiye de 5 liran varsa elinde tutmayacaksın arkadaş gidecek çikolata alacaksın. Yarın 6 TL olacak Çünkü o çikolata.
6.25 hocam, 1hafta önce %25 zam geldi.