• 30-08-2020, 14:41:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar Atatürk'ü Seven - Sevmeyen herkese izlemesini öneririm izledikten sonra yorumunuzu beklerim. Şuraya çekiliş var desem doluşurlar ama Atatürk deyince kimse yok.


    https://www.youtube.com/watch?v=Wys7Qu41jVU
  • 30-08-2020, 14:45:56
    #2
    Atatürk'ü sevmeyen insanlar, Atatürk hakkında söylenen her şeyi saçma buluyor, karşı çıkıyor ve saygı göstermiyorlar. Bu insanlarla uğraşmak ömrünüzden 40 yıl götürüyor. En iyisi bırakın Atatürk'ü sadece bizler tanıyalım. Onlar ise kendi cahillikleri ve saygısızlıkları ile başbaşa kalsınlar.
  • 30-08-2020, 14:48:00
    #3
    Dünyanın saygı duyduğu, bir ulusa bağımsızlık kazandıran bir lidere karşı öfke duymak... İhanetin hangi boyutu olduğunu bilmiyorum.
  • 30-08-2020, 14:52:27
    #4
    https://www.youtube.com/watch?v=KhE7Mt5khms


    bu videoda çok güzel
  • 30-08-2020, 14:56:41
    #5
    Tek lider ve önder HZ. MUHAMMED S.A.V efendimdir. ondan başka kimse önder ve lider değildir.


    Bir kaç örnek;

    Ezanı türkçeleştirme kısa özet video

    https://www.youtube.com/watch?v=Wu4oQ4KzPk4


    İsilipli Atıf Hocanın asılması video özeti

    https://www.youtube.com/watch?v=otZKAtheJW8
  • 30-08-2020, 15:01:44
    #6
    Sevelim ama putlaştırmadan ilahlaştırmadan sevelim. Mustafa Kemal Atatürk'ü peygamber zanneden küçük cocuklar var.
  • 30-08-2020, 15:08:49
    #7
    Şu soruyu sormak bir Türk vatandaşı olarak hakkım mı emin değilim. Hadi yine de sorayım.
    Dünyada hiçbir halk kahramanı kanunlarla korunmazken bizde neden 5816 var?
  • 30-08-2020, 15:12:57
    #8
    elfiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu soruyu sormak bir Türk vatandaşı olarak hakkım mı emin değilim. Hadi yine de sorayım.
    Dünyada hiçbir halk kahramanı kanunlarla korunmazken bizde neden 5816 var?
    Valla onu Adnan Menderes'i mezarından kaldırıp sormak lazım bence. Tam olarak amacı neydi diye.
  • 30-08-2020, 15:18:32
    #9
    Arkadaşlar Yorumlarda 2 taraflı yönelmeler olmuş ben bu postu ayrışma olsun diye değil ben namazımı kılan biriyim. Burada demek istediğim sizlere seven ve sevmeyenlerin de 1 kere izlemesi sevenin de yanlış bildiği sevmeyenin de yanlış bildiği bir şey vardır diye paylaştım kavga çıksın diye değil. Yukarıda birisi Peygamber efendimizle karşılaştırmış Atatürk'ü hocam bunlara gerek yok.