Atatürk'ü sevmeyen insanlar, Atatürk hakkında söylenen her şeyi saçma buluyor, karşı çıkıyor ve saygı göstermiyorlar. Bu insanlarla uğraşmak ömrünüzden 40 yıl götürüyor. En iyisi bırakın Atatürk'ü sadece bizler tanıyalım. Onlar ise kendi cahillikleri ve saygısızlıkları ile başbaşa kalsınlar.