Arkadaşlar Yorumlarda 2 taraflı yönelmeler olmuş ben bu postu ayrışma olsun diye değil ben namazımı kılan biriyim. Burada demek istediğim sizlere seven ve sevmeyenlerin de 1 kere izlemesi sevenin de yanlış bildiği sevmeyenin de yanlış bildiği bir şey vardır diye paylaştım kavga çıksın diye değil. Yukarıda birisi Peygamber efendimizle karşılaştırmış Atatürk'ü hocam bunlara gerek yok.