• 14-10-2008, 22:08:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    sanırım kardeşimin hocası çocuklara hayatlarını özetlemelerini istemiş kardeşim daha 9 yaşında 4. sınıfa gidiyor ve aşağıdakileri yazmış ben bile inanamadım kesinlikle bir değişiklik yapmadım aynen bu şekilde yazmış.
    ---------

    Selam ben Nesim Bilge. 1999 yılında Almanyada doğdum. Mardinliyim. 4. Sınıfa gidiyorum. Derslerimi çok seviyorum. Esmer zayıf ince belli yakışıklı biriyim. Kızların korkulu rüyasıyımdır. Çünkü çok karizmatiğimdir. Ama kızlara fazla yüz vermeyi sevmem. Büyüyünce avukat olmak isterim biliyorum çok zor ama bu rüyalarımı gerçekleştireceğim ve avukat olacağım. Bunu herkes görecek. Annemi ve Babamı çok seviyorum abi ve kardeşlerimle biraz kavgalı olsakta yine ister istemez seviyorum onları. Onlara ileri ki zamanda ve hayatta başarılar diler onlarında doktor öğretmen ve daha yüksek mesleklere sahip olmalarını isterim... ve kısacası hayatımın gerçekleri bunlar herkese benden selam kendinize iyi bakın görüşmek üzere herkeze BY!!!

    ----------

    İlginç değil mi ? hele başı
  • 14-10-2008, 22:11:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    9 yaşında ve ilk etapta kızlardan bahsediyor Gayet ilginç
  • 14-10-2008, 22:43:15
    #3
    Birşeyleri üretebilme çabası var en azından..
  • 15-10-2008, 00:35:02
    #4
    " Selam " ||" BY!!!" --> mail olarakmı istemiş hoca özeti
  • 15-10-2008, 10:55:48
    #5
    Wayy bu yaşta neler yazmış Bunun büyümüş halini düşünemiyorum bile
  • 16-10-2008, 20:54:07
    #6
    rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wayy bu yaşta neler yazmış Bunun büyümüş halini düşünemiyorum bile
    ben diyim kısacası psikopat olucak

    bu çocuk şuanda yanımda
  • 17-10-2008, 21:23:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    almanya doğumlumu gerçekten yoksa salladımı
  • 17-10-2008, 21:45:47
    #8
    engelci19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almanya doğumlumu gerçekten yoksa salladımı
    Sallama değil ben tek türkiyede doğdum geri kalan kardeşlerim ise almanyada doğdu 10 yıl orda yaşadık.
  • 18-10-2008, 00:40:41
    #9
    Çocuğun bir hedefi var, büyümüşte küçülmüş Maşallah inşallah hayat ona istediklerini verir.