Kardeşim işte hayatını böyle özetledi! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kardeşim işte hayatını böyle özetledi!
11
●
906
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kardeşim işte hayatını böyle özetledi!
1
2
18-10-2008, 01:16:36
#10
GRaFiBoYz
mardinden almanyaya ha ilginç bende mardinden kalkıp gelcem yakında
18-10-2008, 03:41:48
#11
GirindirNet
Bilge47 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Esmer zayıf ince belli yakışıklı biriyim. Kızların korkulu rüyasıyımdır. Çünkü çok karizmatiğimdir. Ama kızlara fazla yüz vermeyi sevmem.
Çok Can Yakacak Gibi Görünüyor
18-10-2008, 09:24:12
#12
OrhanBilge
GirindirNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok Can Yakacak Gibi Görünüyor
He valla
bana çekmiş sonuçta
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler