Merhaba arkadaşlar
sanırım kardeşimin hocası çocuklara hayatlarını özetlemelerini istemiş kardeşim daha 9 yaşında 4. sınıfa gidiyor ve aşağıdakileri yazmış ben bile inanamadım kesinlikle bir değişiklik yapmadım aynen bu şekilde yazmış.
---------

Selam ben Nesim Bilge. 1999 yılında Almanyada doğdum. Mardinliyim. 4. Sınıfa gidiyorum. Derslerimi çok seviyorum. Esmer zayıf ince belli yakışıklı biriyim. Kızların korkulu rüyasıyımdır. Çünkü çok karizmatiğimdir. Ama kızlara fazla yüz vermeyi sevmem. Büyüyünce avukat olmak isterim biliyorum çok zor ama bu rüyalarımı gerçekleştireceğim ve avukat olacağım. Bunu herkes görecek. Annemi ve Babamı çok seviyorum abi ve kardeşlerimle biraz kavgalı olsakta yine ister istemez seviyorum onları. Onlara ileri ki zamanda ve hayatta başarılar diler onlarında doktor öğretmen ve daha yüksek mesleklere sahip olmalarını isterim... ve kısacası hayatımın gerçekleri bunlar herkese benden selam kendinize iyi bakın görüşmek üzere herkeze BY!!!

----------

İlginç değil mi ? hele başı