engelci19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
almanya doğumlumu gerçekten yoksa salladımı
Sallama değil ben tek türkiyede doğdum geri kalan kardeşlerim ise almanyada doğdu 10 yıl orda yaşadık.