• 27-08-2020, 05:43:32
    #10
    Gördüğün ve hatırlamadığın bir rüya olabilir, fakat forumu geç direk doktora gidip bu durumu anlat burada sana kimse doğru bilgiyi veremez her kafadan bir ses çıkar.
  • 27-08-2020, 06:25:03
    #11
    Corona virüs olabilir acilen test yaptırın
  • 27-08-2020, 07:09:03
    #12
    2-3 ay önce benzer bir durum oldu. Doktor ilaç vs çok sevmediğimden bunun için doktora gitmek aklımın ucundan bile geçmedi. Genel itibari ile bildiğim, tetikleyecek bir hastalık yoktu. Sadece stresli bir süreçti. Aynı durum tekrarlamadı.
  • 27-08-2020, 07:14:14
    #13
    @OKirala; Öncelikle çok geçmiş olsun. Bu tür durumlar hafife alınmaması gereken durumlardır. En kısa sürede Aile Hekiminize veya yakınınızda hastane varsa aciline gitmenizi tavsiye ederim.
    Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
  • 27-08-2020, 08:24:01
    #14
    kesinlikle doktora görünün hocam, çok geçmiş olsun
  • 27-08-2020, 08:41:58
    #15
    3 hafta önce gece 3,5 da aynı şekilde uyandım. Nefes almak oldukça zordu, sanki içimde yanan bir fitil vardı ve her nefeste ateşe artıyor gibiydi. Çok yediğimde reflü benzeri durum olduğundan ve süt içince geçtiğinden aynı durumdur deyip süt içtim ama geçmedi. 20 dakika boyunca geçmeyin e aklıma korona geldi.

    Panikle 182 yi aradım. Heyecandan olsa gerek titremeye de başladım. Durumu anlattım. Yönlendirme yapacaklarını söylediler. 2 dakika sonra bir numara aradı, durumu anlattım. Ambulans gönderdiler. Yazlık bir site içinde tatilde olduğumdan insanlar duymasın diye site dışında ambulansı karşıladım. Konuştuk, baktılar kalbimi dinlediler tansiyona baktılar... Sizde korona yok ama kalp atışlarında ve tansiyonda sorun var( tansiyon 19) dediler. İsterseniz kardiyoloji gidebiliriz dediler. İstemedim. İmza attırıp gittiler...

    Sabah sitede herkes duymuştum ve isim verilmeden anonsta yapıldı. Baktım herkes huzursuz, 10 günlüğüne geri döndüm. Çok şükür korona çıkmadı...
  • 27-08-2020, 09:27:27
    #16
    Ağzınıza acı su gelip nefes borunuzu tıkamışsa reflüdür, yan belirtileri yokken sadece uzun süre nefes almamışsanız uyku apnesidir, geyirerek rahatlamışsanız ve önceden bir hastalığınız yoksa akşam yedikleriniz dokunmuştur veya geç saatte yiyip uyumuşsunuzdur. Geçmiş olsun.
  • 27-08-2020, 09:55:44
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reflü olma ihtimali çok yüksek ama bir doktora görünmeniz şart tabi ki. ekşisözlük'teki reflü başlığını okursanız sizinle aynı şeyi yaşayan bir çok insan var. Ama dediğim gibi, mutlaka bir doktora görünmeniz gerekiyor.
  • 27-08-2020, 09:56:31
    #18
    Scruosbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soguk kimseye böyle çarpmaz hocam.
    ilk defa yaşadığım için söyledim bir doktora gözükücem hocam teşekkür ederim.

    YGZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyku apnesi olabilir. Çok tehlikeli. Doktora gidin bence.
    kolay kolay doktora girmezdim ama şart oldu galiba teşekkür ederim yorumunuz için

    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğün ve hatırlamadığın bir rüya olabilir, fakat forumu geç direk doktora gidip bu durumu anlat burada sana kimse doğru bilgiyi veremez her kafadan bir ses çıkar.
    genellikle geç yatıyorum hocam zaten uyku düzenim çok bozuk geç yemek yiyip her akşam kesin nescafe çay içerim geceleri.teşekkür ederim yorumunuz için gideceğim.

    kcokol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Corona virüs olabilir acilen test yaptırın
    hocam hiç bir belirtisi yok ne ateş ne koku nede tat veya ağrı sızı hiç birşeyim yok teşekkür ederim yorumunuz için

    DSajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 ay önce benzer bir durum oldu. Doktor ilaç vs çok sevmediğimden bunun için doktora gitmek aklımın ucundan bile geçmedi. Genel itibari ile bildiğim, tetikleyecek bir hastalık yoktu. Sadece stresli bir süreçti. Aynı durum tekrarlamadı.
    hocam bakacağım uyku ve yemek düzenim yok ilk defa oldu bugünde tekrarlanır ise direk doktora gideceğim.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @OKirala; Öncelikle çok geçmiş olsun. Bu tür durumlar hafife alınmaması gereken durumlardır. En kısa sürede Aile Hekiminize veya yakınınızda hastane varsa aciline gitmenizi tavsiye ederim.
    Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
    Çok teşekkür ederim Allah Razı olsun hocam

    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle doktora görünün hocam, çok geçmiş olsun
    Allah razı olsun hocam çok teşekkür ederim.

    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 hafta önce gece 3,5 da aynı şekilde uyandım. Nefes almak oldukça zordu, sanki içimde yanan bir fitil vardı ve her nefeste ateşe artıyor gibiydi. Çok yediğimde reflü benzeri durum olduğundan ve süt içince geçtiğinden aynı durumdur deyip süt içtim ama geçmedi. 20 dakika boyunca geçmeyin e aklıma korona geldi.

    Panikle 182 yi aradım. Heyecandan olsa gerek titremeye de başladım. Durumu anlattım. Yönlendirme yapacaklarını söylediler. 2 dakika sonra bir numara aradı, durumu anlattım. Ambulans gönderdiler. Yazlık bir site içinde tatilde olduğumdan insanlar duymasın diye site dışında ambulansı karşıladım. Konuştuk, baktılar kalbimi dinlediler tansiyona baktılar... Sizde korona yok ama kalp atışlarında ve tansiyonda sorun var( tansiyon 19) dediler. İsterseniz kardiyoloji gidebiliriz dediler. İstemedim. İmza attırıp gittiler...

    Sabah sitede herkes duymuştum ve isim verilmeden anonsta yapıldı. Baktım herkes huzursuz, 10 günlüğüne geri döndüm. Çok şükür korona çıkmadı...
    aynı şekilde hocam kalkıp tetikleyecek gibi değil sadece bu gece yaşadım ve sabah 5.30da uyandım ağrı sızı tat koku ateş vs gibi olaylar mevcut değil hiçbirşeyim yok aslında fakat bir doktora gitmek şart koldu gibi

    goalgo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağzınıza acı su gelip nefes borunuzu tıkamışsa reflüdür, yan belirtileri yokken sadece uzun süre nefes almamışsanız uyku apnesidir, geyirerek rahatlamışsanız ve önceden bir hastalığınız yoksa akşam yedikleriniz dokunmuştur veya geç saatte yiyip uyumuşsunuzdur. Geçmiş olsun.
    hocam gaztrit zaten mevcut,geyirerek rahatladım ve gidip iyice rahatlamam için o saatte biraz daha gazlı içtim tam olarak rahatladım aslında tekrar uykuya daldım çok teşekkür ederim yorumunuz için