• 27-08-2020, 05:21:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar hayırlı sabahlar,şu an yeni uykudan sıçrayarak uyandım miğdemden ağzıma doğru bi darlanma yavaş bir şekilde gelip zor nefes almama hatta hiç alamama durumuna gelip çok özür dileyerek söylüyorum ağızdan gaz çıkartarak kendime geldim bu durumu daha önce yaşayan oldu mu acaba? Ilk defa yaşadım bunu
  • 27-08-2020, 05:25:48
    #2
    Uyku apnesi olabilir mi?
  • 27-08-2020, 05:25:56
    #3
    acilen genişletilmiş kan testine başvurunuz.
  • 27-08-2020, 05:26:37
    #4
    Kurumsal Üye
    Reflü olabilir geçmiş olsun böyle şeyler yapar genelde .
  • 27-08-2020, 05:27:09
    #5
    Çok riskli bir durumdan bahsediyorsunuz. Buraya konu açıp fikir alınabilecek genel bir durum değil. Bir an önce acile başvurun ve anamnez aşamasında tüm soruları hatırladığınız ve bildiğiniz kadar doğru bir şekilde yanıtlamaya özen gösterin.
  • 27-08-2020, 05:30:26
    #6
    Geçmiş olsun hocam, doktora gitmenizde fayda var. İnşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.
  • 27-08-2020, 05:35:45
    #7
    Grapya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyku apnesi olabilir mi?
    Bilgim yok hocam balkonda sırtıma rüzgar vurmuş olup kitlemiş olabilirde diye düşünüyorum

    Scruosbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acilen genişletilmiş kan testine başvurunuz.
    Yorumunuz için teşekkürler yakın bir zamanda yaptıracağım

    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reflü olabilir geçmiş olsun böyle şeyler yapar genelde .
    Balkonda yatmaktayım ve camlar açık olabilir mi diyeceğim ama bilemedim hocam

    Empat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok riskli bir durumdan bahsediyorsunuz. Buraya konu açıp fikir alınabilecek genel bir durum değil. Bir an önce acile başvurun ve anamnez aşamasında tüm soruları hatırladığınız ve bildiğiniz kadar doğru bir şekilde yanıtlamaya özen gösterin.
    Fikir almak adına açmadım hocam bu durumu yaşayan varmı öğrenmek istedim yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, doktora gitmenizde fayda var. İnşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.
    Allah razı olsun hocam ilk defa yaşadım balkonda yattığım için rüzgar soğuk carpmış olabilir diye tahmin ediyorum
  • 27-08-2020, 05:37:47
    #8
    soguk kimseye böyle çarpmaz hocam.
  • 27-08-2020, 05:41:31
    #9
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Uyku apnesi olabilir. Çok tehlikeli. Doktora gidin bence.