Bilgim yok hocam balkonda sırtıma rüzgar vurmuş olup kitlemiş olabilirde diye düşünüyorum
acilen genişletilmiş kan testine başvurunuz.
Yorumunuz için teşekkürler yakın bir zamanda yaptıracağım
Reflü olabilir geçmiş olsun böyle şeyler yapar genelde .
Balkonda yatmaktayım ve camlar açık olabilir mi diyeceğim ama bilemedim hocam
Çok riskli bir durumdan bahsediyorsunuz. Buraya konu açıp fikir alınabilecek genel bir durum değil. Bir an önce acile başvurun ve anamnez aşamasında tüm soruları hatırladığınız ve bildiğiniz kadar doğru bir şekilde yanıtlamaya özen gösterin.
Fikir almak adına açmadım hocam bu durumu yaşayan varmı öğrenmek istedim yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Geçmiş olsun hocam, doktora gitmenizde fayda var. İnşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.
Allah razı olsun hocam ilk defa yaşadım balkonda yattığım için rüzgar soğuk carpmış olabilir diye tahmin ediyorum