3 hafta önce gece 3,5 da aynı şekilde uyandım. Nefes almak oldukça zordu, sanki içimde yanan bir fitil vardı ve her nefeste ateşe artıyor gibiydi. Çok yediğimde reflü benzeri durum olduğundan ve süt içince geçtiğinden aynı durumdur deyip süt içtim ama geçmedi. 20 dakika boyunca geçmeyin e aklıma korona geldi.
Panikle 182 yi aradım. Heyecandan olsa gerek titremeye de başladım. Durumu anlattım. Yönlendirme yapacaklarını söylediler. 2 dakika sonra bir numara aradı, durumu anlattım. Ambulans gönderdiler. Yazlık bir site içinde tatilde olduğumdan insanlar duymasın diye site dışında ambulansı karşıladım. Konuştuk, baktılar kalbimi dinlediler tansiyona baktılar... Sizde korona yok ama kalp atışlarında ve tansiyonda sorun var( tansiyon 19) dediler. İsterseniz kardiyoloji gidebiliriz dediler. İstemedim. İmza attırıp gittiler...
Sabah sitede herkes duymuştum ve isim verilmeden anonsta yapıldı. Baktım herkes huzursuz, 10 günlüğüne geri döndüm. Çok şükür korona çıkmadı...