Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Reflü olma ihtimali çok yüksek ama bir doktora görünmeniz şart tabi ki. ekşisözlük'teki reflü başlığını okursanız sizinle aynı şeyi yaşayan bir çok insan var. Ama dediğim gibi, mutlaka bir doktora görünmeniz gerekiyor.