Aslında acayip şeyler demek isterdim ama site sahibi sen değilmişsin,o yüzden boşa konuşmak istemiyorum.
Bizim insanlarımız bu kafayla gittikce hiç bi şey elde edemez.Hıncal ı çok okuyorlar sanırım.
Azıcık da olsa dünya liglerini takip etsinler,yönetimleri takip etsinler..4
niye böyle olumsuz düşünüyosun ki,artık insanlar fikirlerini herkese anlatmak için uğraşmayacak,bir site ile hemen halledecek,ayrıca bi maddiyat beklediklerini sanmıyorum,zevkine yapılan siteler,para kazanmak için yapılan sitelerden daha eğlenceli ve ilgi çekicidir....