• 13-10-2008, 17:51:30
    #1
    Yönetici onayı bekliyor
    Bugün yeni bi site ile karşılaştım,
    site çok ilginç hatta sitemde haberini bile yaptım burdan haberi görebilirsiniz...
    sitenin amacı galatasarayın teknik direktörü skibbeyi göndermek,
    bunun için bir oy sistemi var siteye burdan ulaşabilirsiniz.


    Skibbe gitsin, Galatasaray teknik direktörüne kavuşsun!
  • 13-10-2008, 18:05:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pehhhh(: skibbenin neyi varmış ki
  • 13-10-2008, 21:33:06
    #3
    Alex Ferguson,Aragones vs. istekleride var mı?
  • 13-10-2008, 21:40:39
    #4
    O kadarda kötü bir adam değil iyice abarttılar.
  • 13-10-2008, 22:02:06
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    sağolun yorumlarınız için ama site benim değil
  • 13-10-2008, 22:05:02
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aslında acayip şeyler demek isterdim ama site sahibi sen değilmişsin,o yüzden boşa konuşmak istemiyorum.
    Bizim insanlarımız bu kafayla gittikce hiç bi şey elde edemez.Hıncal ı çok okuyorlar sanırım.
    Azıcık da olsa dünya liglerini takip etsinler,yönetimleri takip etsinler..4
  • 14-10-2008, 15:38:02
    #7
    Yönetici onayı bekliyor
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında acayip şeyler demek isterdim ama site sahibi sen değilmişsin,o yüzden boşa konuşmak istemiyorum.
    Bizim insanlarımız bu kafayla gittikce hiç bi şey elde edemez.Hıncal ı çok okuyorlar sanırım.
    Azıcık da olsa dünya liglerini takip etsinler,yönetimleri takip etsinler..4
    niye böyle olumsuz düşünüyosun ki,artık insanlar fikirlerini herkese anlatmak için uğraşmayacak,bir site ile hemen halledecek,ayrıca bi maddiyat beklediklerini sanmıyorum,zevkine yapılan siteler,para kazanmak için yapılan sitelerden daha eğlenceli ve ilgi çekicidir....
  • 14-10-2008, 17:57:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    burak kardeş ben kimseye - rep felan göndermedim göndereceğim zamanda mesajımda -rep +rep yazarım tmm mı?
  • 15-10-2008, 10:00:29
    #9
    Yönetici onayı bekliyor
    erkanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burak kardeş ben kimseye - rep felan göndermedim göndereceğim zamanda mesajımda -rep +rep yazarım tmm mı?
    valla bilmiyorum ama sanane skibbeden diye biri -repi çakmış zaten -repim tavanda indiremiyorum bide hala -rep gönderiyolar kusura bakma....