Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aslında acayip şeyler demek isterdim ama site sahibi sen değilmişsin,o yüzden boşa konuşmak istemiyorum.
Bizim insanlarımız bu kafayla gittikce hiç bi şey elde edemez.Hıncal ı çok okuyorlar sanırım.
Azıcık da olsa dünya liglerini takip etsinler,yönetimleri takip etsinler..4