Konu
Skibbe'yi Göndermek İstiyor musunuz?
15-10-2008, 10:00:29
#9
GrafikerBurak
Yönetici onayı bekliyor
erkanpolat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
burak kardeş ben kimseye - rep felan göndermedim göndereceğim zamanda mesajımda -rep +rep yazarım tmm mı?
valla bilmiyorum ama sanane skibbeden diye biri -repi çakmış zaten -repim tavanda indiremiyorum bide hala -rep gönderiyolar kusura bakma....