erkanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burak kardeş ben kimseye - rep felan göndermedim göndereceğim zamanda mesajımda -rep +rep yazarım tmm mı?
valla bilmiyorum ama sanane skibbeden diye biri -repi çakmış zaten -repim tavanda indiremiyorum bide hala -rep gönderiyolar kusura bakma....