• 15-10-2008, 10:02:27
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hepside bunların hit tuzağı sitede gitsin desen nolcak demesen ne olacak
  • 15-10-2008, 12:15:23
    #11
    WebMasterFrmCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepside bunların hit tuzağı sitede gitsin desen nolcak demesen ne olacak

    Aynen buarada skibbe bencede gitsin ama neden gitsin önemli olan bunu açıklayabilmek.5-6 haftada bekleneni veremedi diye değil böle bir kadroya gelmesi baştan hata idi o yüzden gitsin.Suç skibbede de değil yönetimde.Kadroyu yapılandırıyorsun ama bizi tanımayan adamı getriiyorsun başlarına ki öle biri gelecekse de tecrübeli olması gerekirdi.Şimdi barcanın eski hollandalı t.direktörünün adı geçiyormuş bence hata üstüne hata olur gelmesi.Şu dakikadan sonra malum sezon başladı kaç hafta geçti haftaya uefa grup maçlarıda başlıcak artık gs yi sıfır tanıyan adamın gelmesi bize bir 5-6 hafta daha kaybettirir.Napıp yapıp terim gelmiyorsa lucescu olmadı mı yerli hoca bulacan o da mı olmadı cevat gülerdi sanırım geçen sezonun son haftalarında başımızda olan o hocayla devam edicen en iyisi yoksa futbolcu getirir gibi ünlü t.direktör getirmenin anlamı yok.Futbolcu gelir topunu oynar kalkıp tüm kadroyu ezberlemese de olur.Ama t.direktör herkesin kapasitesini bilmeli yakından tanımalı huyunu suyunu bilmeli vs vs

    Nekadar ters görünse de beşiktaş akıllı davrandı ertuğrul gitti mustafa denizli geldi adamın zaten işi bu ezbere biliyor beşiktaşı feneri galatasarayı.Galatasarayın da böyle onay alıcak birisini getirmesi gerekiyor.