• 20-08-2020, 20:32:55
    #29
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burdakine sorarim bakalim ne dicek
    Sonucu anlıntılayıp cevaplarsanız sevınırım. Merakımı celbetti bu durum.
  • 20-08-2020, 20:47:30
    #30
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonucu anlıntılayıp cevaplarsanız sevınırım. Merakımı celbetti bu durum.
    Vergi indiriminden falan pek anlamam ama acaba sigara satışında her hangi vergi muhafiyeti gibi bir şey elde edemedikleri için mi satışı kısıtlıyorlar? Çünkü bölge bölge müdürler var. Her biri aylık ciro için kıyasıya mücadele içinde. Tabi buna bağlı olarak çalışanların performansı da ay sonu değerlendirmeye tabii tutuluyor bildiğim kadarıyla.
  • 20-08-2020, 20:48:26
    #31
    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi indiriminden falan pek anlamam ama acaba sigara satışında her hangi vergi muhafiyeti gibi bir şey elde edemedikleri için mi satışı kısıtlıyorlar? Çünkü bölge bölge müdürler var. Her biri aylık ciro için kıyasıya mücadele içinde. Tabi buna bağlı olarak çalışanların performansı da ay sonu değerlendirmeye tabii tutuluyor bildiğim kadarıyla.
    sigarada vergi %0 yazıyor fişte
  • 20-08-2020, 20:48:51
    #32
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A101 çalışanları muhtemelen zorla çalıştırılıyor. Henüz geçen gün gittim bir şubesine kasadaki hanımefendi neredeyse kavun aldım diye bana kızacaktı. Hepsi çok ilginç
    ahahah cok guldum
  • 20-08-2020, 20:51:23
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Derdin bu mu arkadaş? Git tekel bayiden al sigaranı, aynı fiyat sonuçta. Bayi elinde varsa 10 değil 100 paket de verir.
  • 20-08-2020, 20:52:47
    #34
    linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derdin bu mu arkadaş? Git tekel bayiden al sigaranı, aynı fiyat sonuçta. Bayi elinde varsa 10 değil 100 paket de verir.
    Hayırdır atarın neye kime? Merak ettik başına gelen varsa bilgisi olan varsa paylaşsın dedik. Burası paylaşım forumu istediğimi sorarım sana mı hesap vereceğim?
  • 20-08-2020, 21:07:45
    #35
    Sigara almak için en iyi yer petroller bence yok kart cekemeyiz yok 3-5 tane verebilirim derdi yok
  • 20-08-2020, 22:49:19
    #36
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gittiğim tüm A101 şubesi çalışanlarına çıkarken Hayırlı İşler-Kolay Gelsin dememe rağmen hiç biri tenenzül edip teşekkür bile etmiyor
    Hocam eski evimize yakın olan bir fırında çalışan adam da öyleydi. Selam verirdim girerken almaz, hayırlı işler kolay gelsin derim, bir şey demezdi