AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gittiğim tüm A101 şubesi çalışanlarına çıkarken Hayırlı İşler-Kolay Gelsin dememe rağmen hiç biri tenenzül edip teşekkür bile etmiyor
Hocam eski evimize yakın olan bir fırında çalışan adam da öyleydi. Selam verirdim girerken almaz, hayırlı işler kolay gelsin derim, bir şey demezdi