Sonucu anlıntılayıp cevaplarsanız sevınırım. Merakımı celbetti bu durum.
Vergi indiriminden falan pek anlamam ama acaba sigara satışında her hangi vergi muhafiyeti gibi bir şey elde edemedikleri için mi satışı kısıtlıyorlar? Çünkü bölge bölge müdürler var. Her biri aylık ciro için kıyasıya mücadele içinde. Tabi buna bağlı olarak çalışanların performansı da ay sonu değerlendirmeye tabii tutuluyor bildiğim kadarıyla.