burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A101 çalışanları muhtemelen zorla çalıştırılıyor. Henüz geçen gün gittim bir şubesine kasadaki hanımefendi neredeyse kavun aldım diye bana kızacaktı. Hepsi çok ilginç
ahahah cok guldum