• 20-08-2020, 20:08:13
    #19
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü milletin iliğini sömürüyorlar. 3 kuruş para için A101'de hunharca çalıştırıyorlar. Asgari ücretle çalışan özel sektördeki insanlar mutlu ve verimli çalışmıyor bu ülkede.
    Hocam çok haklısınız ama böyle olcaksa çalışmamak gerek, illa iş bulunur o paralara. Kimse çalışmayacak ki insanların değerlerini anlasınlar
  • 20-08-2020, 20:08:42
    #20
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi kasiyere sor yarin hocam merak ettik simdi.
    Alırken sordum Cevap : Öyle.
  • 20-08-2020, 20:09:10
    #21
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu son 2-3 yıldır kriz ortamında neredeyse tüm büyük şirketler fazlaca büyüme ve kar oranları açıklarlarken halen daha asgari ücreti bile zar zor veriyorlar. Hep dediğimiz gibi zengin daha da zenginleşti, fakir daha da fakirleşti.



    Hocam sonuçta kimse size karşılık vermek zorunda değil. Biraz da insanın genel yapısı ile alakalı. Ben de selam vermeyi ve gülümsemeyi severim herkese karşı, ama her zaman karşılık alınamıyor.
    Gülmese de olur hocam sorun yok benim için
  • 20-08-2020, 20:09:34
    #22
    Oda bilmiyordur neden olduğunu , emir demiri keser
  • 20-08-2020, 20:14:53
    #23
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ihtimali ortadan kaldırmak için nakit denediğimde de aynısını yaptılar.
    O zaman zam gelecektir 😂 aynısını bana normal bakkal gibi yerde yaptılar. Pandemi den dolayı toplu alıyordum sigarayı. 2 taneden fazla veremem dedi 😂
  • 20-08-2020, 20:15:29
    #24
    Boşuna şikayet etmeyin memnun kalmıyorsanız başka bir marketten alışveriş yapabilirsiniz. Ben şahsen hoşlanmadığım yerden alışveriş yapmam.
  • 20-08-2020, 20:22:35
    #25
    şok marketlerde de en fazla 5 paket satış yapıyorlar.
  • 20-08-2020, 20:25:58
    #26
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gittiğim tüm A101 şubesi çalışanlarına çıkarken Hayırlı İşler-Kolay Gelsin dememe rağmen hiç biri tenenzül edip teşekkür bile etmiyor
    Bazen bazı şubelerde ki çalışanlar söylüyor. Hatta birisi var ben demesem de güle güle diyor.
  • 20-08-2020, 20:30:59
    #27
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alırken sordum Cevap : Öyle.
    Bizim burdakine sorarim bakalim ne dicek