AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gittiğim tüm A101 şubesi çalışanlarına çıkarken Hayırlı İşler-Kolay Gelsin dememe rağmen hiç biri tenenzül edip teşekkür bile etmiyor
Bazen bazı şubelerde ki çalışanlar söylüyor. Hatta birisi var ben demesem de güle güle diyor.