Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu son 2-3 yıldır kriz ortamında neredeyse tüm büyük şirketler fazlaca büyüme ve kar oranları açıklarlarken halen daha asgari ücreti bile zar zor veriyorlar. Hep dediğimiz gibi zengin daha da zenginleşti, fakir daha da fakirleşti.



Hocam sonuçta kimse size karşılık vermek zorunda değil. Biraz da insanın genel yapısı ile alakalı. Ben de selam vermeyi ve gülümsemeyi severim herkese karşı, ama her zaman karşılık alınamıyor.
Gülmese de olur hocam sorun yok benim için