• 19-08-2020, 10:45:19
    #1
    Merhabalar, avrupa yakasından anadolu yakasına taşındık. Binaya kutu çekilmesi için bu yakadaki müdürlüğe gidicez. İnternetten baktığımda 3 farklı adres çıkıyor, daha önce giden var mı acaba?
    • Cueh
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2020, 10:50:15
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, avrupa yakasından anadolu yakasına taşındık. Binaya kutu çekilmesi için bu yakadaki müdürlüğe gidicez. İnternetten baktığımda 3 farklı adres çıkıyor, daha önce giden var mı acaba?
    Acıbadem dekine gideceksiniz metobüsle acıbademde inin taksi 13 tl yazıyor

    Düzeltme ümraniyeye mi bağlısınız acıbadememi bunu öğrenmek lazım
  • 19-08-2020, 10:52:18
    #3
    İskan yoksa boşuna gidersiniz binayı yapan müteahhit vs. gidip başvuru yapıyor bilginiz olsun bireysel olarak boşuna yorulursunuz.

    Benim gibi.
  • 19-08-2020, 10:59:42
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acıbadem dekine gideceksiniz metobüsle acıbademde inin taksi 13 tl yazıyor

    Düzeltme ümraniyeye mi bağlısınız acıbadememi bunu öğrenmek lazım
    Bayrampaşa genel müdürlüğü , 3 belge ile birlikte ümranşye müdürlüğüne gidin dedi hocam.

    mrtzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İskan yoksa boşuna gidersiniz binayı yapan müteahhit vs. gidip başvuru yapıyor bilginiz olsun bireysel olarak boşuna yorulursunuz.

    Benim gibi.
    İskan olmaması problem değil hocam, daireler sistemde gözüküyor zaten. Ayrıca bina içi tüm kablolarıTürk Telekom kendisi gelip çekti.
    • mrtzckmk
    mrtzckmk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.