Merhabalar, avrupa yakasından anadolu yakasına taşındık. Binaya kutu çekilmesi için bu yakadaki müdürlüğe gidicez. İnternetten baktığımda 3 farklı adres çıkıyor, daha önce giden var mı acaba?
Acıbadem dekine gideceksiniz metobüsle acıbademde inin taksi 13 tl yazıyor
Düzeltme ümraniyeye mi bağlısınız acıbadememi bunu öğrenmek lazım