Merhabalar, avrupa yakasından anadolu yakasına taşındık. Binaya kutu çekilmesi için bu yakadaki müdürlüğe gidicez. İnternetten baktığımda 3 farklı adres çıkıyor, daha önce giden var mı acaba?