Acıbadem dekine gideceksiniz metobüsle acıbademde inin taksi 13 tl yazıyor
Düzeltme ümraniyeye mi bağlısınız acıbadememi bunu öğrenmek lazım
Bayrampaşa genel müdürlüğü , 3 belge ile birlikte ümranşye müdürlüğüne gidin dedi hocam.
İskan yoksa boşuna gidersiniz binayı yapan müteahhit vs. gidip başvuru yapıyor bilginiz olsun bireysel olarak boşuna yorulursunuz.
Benim gibi.
İskan olmaması problem değil hocam, daireler sistemde gözüküyor zaten. Ayrıca bina içi tüm kablolarıTürk Telekom kendisi gelip çekti.