• 13-08-2020, 22:38:02
    #1
    Sipariş verdiği site: http://www.erkekpantolonlari.site/index.php (ne yazıkki site bile demek gelmiyor içimden, domaine bile para vermemiş)

    Kuzene çok kızdım böyle bir siteden alışveriş yaptığı için.

    Sitedeki ürünlerin resimlerine bakın. Gelen ürünlerin resimlerine bakın...

    135 tlye 3 pantolon istemiş kapıda ödeme ile. 2 tane kapri göndermişler, bir tanesi yırtık. Numaralarına da tahmin edebileceğiniz gibi ulaşılamıyor. Kargoda da farklı bir numara yazmışlar, ulaşılamıyor. İnternette aynı numarayı arattım aynı şikayetleri olan çok kişi var. Bu tür insanlar nasıl aynı şekilde barınmaya devam ediyor. Neden bu tarz dolandıran numaralar kargolarda süzgeçe takılmıyor... Nasıl kapıda ödeme alabiliyorlar... Kargo kağıdında yazan bilgiler çok az. Belli ki kargocu elemanlarla da anlaşıyor bunlar...


    Peşini bırakmayacağız. Daha önce benzer olayı yaşatan biri şuan içerde yatıyor peşini bırakmadığımız için. Bu da böyle olacak.
  • 13-08-2020, 22:40:51
    #2
    Bu sahte site açanlar bir çete bence. Her marka her modele bir site açıyorlar aynı tasarımla. En büyük dolandırma araçları da kargo şirketleri. Bazen kargo şirketleri bu dolandırıcılarla işbirliği yapıyor diye düşünüyorum.
  • 13-08-2020, 22:42:02
    #3
    Hocam alırken kontrol edilmesi gerekiyordu, kargocu işim var diye hızlı davranır alacak kisi açacak kontrol edecek ve varsa sıkıntı ödeme yapmaması gerekiyor. Odeme daha once yapıldıysa kargocunun tutanak tutması gerekiyordu. Simdi nasıl bilinecek o ürünlerin onların gönderdiğini? O yuzden bunun yapılmaması ciddi sorunlar oluşuyor. Gecmis olsun..
  • 13-08-2020, 22:42:32
    #4
    Bu nasıl bir pantolon, kimse görmesin diye gece yatarken giyerim.
  • 13-08-2020, 22:43:16
    #5
    Bu arada sahte sipariş vererek zarara uğratabilirsiniz
  • 13-08-2020, 22:44:39
    #6
    135 lira al, maliyeti toplamda 15 lira olmayan, dikişi bile olmayan kumaşları yolla. Ne güzel ticaret.

    Her zaman derim. Şeref yoksunu, helal haram bilmeyen bir insansan Türkiye ideal ülke. Umarım ceza alırlar diyeceğim ama hiç zannetmiyorum hocam.
  • 13-08-2020, 22:48:53
    #7
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sahte site açanlar bir çete bence. Her marka her modele bir site açıyorlar aynı tasarımla. En büyük dolandırma araçları da kargo şirketleri. Bazen kargo şirketleri bu dolandırıcılarla işbirliği yapıyor diye düşünüyorum.
    Kesinlikle kargocularla anlaşıyorlar. Kargo kağıdında Ad Soyad News Collection yazıyor, numara 0549 ile başlayan kapalı bir numara. Kargonun hangi şehirden geldiği bile yazmıyor.

    efeyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alırken kontrol edilmesi gerekiyordu, kargocu işim var diye hızlı davranır alacak kisi açacak kontrol edecek ve varsa sıkıntı ödeme yapmaması gerekiyor. Odeme daha once yapıldıysa kargocunun tutanak tutması gerekiyordu. Simdi nasıl bilinecek o ürünlerin onların gönderdiğini? O yuzden bunun yapılmaması ciddi sorunlar oluşuyor. Gecmis olsun..
    O evde değilken evdekiler almış kargoyu, yoksa kontrol ederdi...

    LondonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    135 lira al, maliyeti toplamda 15 lira olmayan, dikişi bile olmayan kumaşları yolla. Ne güzel ticaret.

    Her zaman derim. Şeref yoksunu, helal haram bilmeyen bir insansan Türkiye ideal ülke. Umarım ceza alırlar diyeceğim ama hiç zannetmiyorum hocam.
    Zaten bunun cezasını gerek bu dünyada gerek öbür dünyada çekecekler... Daha önce çok benzer bir olay yaşamıştı. Üzerine düştük adam hapiste şuan. Bu tarz olaylarda insanlarımız ilgilenmiyor diye adamlar devam ediyor. Biz ilgileneceğiz...
  • 13-08-2020, 22:49:10
    #8
    Bu siteden birçok farklı adrese kapıda ödeme şeklinde sipariş verilip almadan geri iade şeklinde avcı avlanabilir belki.
  • 13-08-2020, 22:50:26
    #9
    emnylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu siteden birçok farklı adrese kapıda ödeme şeklinde sipariş verilip almadan geri iade şeklinde avcı avlanabilir belki.
    Sipariş sonrası arayıp onay alıyorlar ondan sonra kargoya veriyorlar. Var bir planımız durun bakalım...