Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sahte site açanlar bir çete bence. Her marka her modele bir site açıyorlar aynı tasarımla. En büyük dolandırma araçları da kargo şirketleri. Bazen kargo şirketleri bu dolandırıcılarla işbirliği yapıyor diye düşünüyorum.
Kesinlikle kargocularla anlaşıyorlar. Kargo kağıdında Ad Soyad News Collection yazıyor, numara 0549 ile başlayan kapalı bir numara. Kargonun hangi şehirden geldiği bile yazmıyor.

efeyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam alırken kontrol edilmesi gerekiyordu, kargocu işim var diye hızlı davranır alacak kisi açacak kontrol edecek ve varsa sıkıntı ödeme yapmaması gerekiyor. Odeme daha once yapıldıysa kargocunun tutanak tutması gerekiyordu. Simdi nasıl bilinecek o ürünlerin onların gönderdiğini? O yuzden bunun yapılmaması ciddi sorunlar oluşuyor. Gecmis olsun..
O evde değilken evdekiler almış kargoyu, yoksa kontrol ederdi...

LondonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
135 lira al, maliyeti toplamda 15 lira olmayan, dikişi bile olmayan kumaşları yolla. Ne güzel ticaret.

Her zaman derim. Şeref yoksunu, helal haram bilmeyen bir insansan Türkiye ideal ülke. Umarım ceza alırlar diyeceğim ama hiç zannetmiyorum hocam.
Zaten bunun cezasını gerek bu dünyada gerek öbür dünyada çekecekler... Daha önce çok benzer bir olay yaşamıştı. Üzerine düştük adam hapiste şuan. Bu tarz olaylarda insanlarımız ilgilenmiyor diye adamlar devam ediyor. Biz ilgileneceğiz...