Sipariş verdiği site:
http://www.erkekpantolonlari.site/index.php (ne yazıkki site bile demek gelmiyor içimden, domaine bile para vermemiş)
Kuzene çok kızdım böyle bir siteden alışveriş yaptığı için.
Sitedeki ürünlerin resimlerine bakın. Gelen ürünlerin resimlerine bakın...
135 tlye 3 pantolon istemiş kapıda ödeme ile. 2 tane kapri göndermişler, bir tanesi yırtık. Numaralarına da tahmin edebileceğiniz gibi ulaşılamıyor. Kargoda da farklı bir numara yazmışlar, ulaşılamıyor. İnternette aynı numarayı arattım aynı şikayetleri olan çok kişi var. Bu tür insanlar nasıl aynı şekilde barınmaya devam ediyor. Neden bu tarz dolandıran numaralar kargolarda süzgeçe takılmıyor... Nasıl kapıda ödeme alabiliyorlar... Kargo kağıdında yazan bilgiler çok az. Belli ki kargocu elemanlarla da anlaşıyor bunlar...
Peşini bırakmayacağız. Daha önce benzer olayı yaşatan biri şuan içerde yatıyor peşini bırakmadığımız için. Bu da böyle olacak.