Hocam alırken kontrol edilmesi gerekiyordu, kargocu işim var diye hızlı davranır alacak kisi açacak kontrol edecek ve varsa sıkıntı ödeme yapmaması gerekiyor. Odeme daha once yapıldıysa kargocunun tutanak tutması gerekiyordu. Simdi nasıl bilinecek o ürünlerin onların gönderdiğini? O yuzden bunun yapılmaması ciddi sorunlar oluşuyor. Gecmis olsun..