• 10-08-2020, 00:36:18
    #10
    Hocam bende çizimler yapıyorum(yapmaya çalışıyorum) iPad’de. Hocam nasıl böyle çekebiliyorsunuz? Aparatı felan mı var?
  • 10-08-2020, 00:42:14
    #11
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende çizimler yapıyorum(yapmaya çalışıyorum) iPad’de. Hocam nasıl böyle çekebiliyorsunuz? Aparatı felan mı var?
    iphone 7 kullanıyorum çekim için, Bir apart var linkini bırakıyorum
    https://urun.n11.com/telefon-tutucu/...asi-P386453497​​​
    Şu ana kadarki tüm çekimlerimi bu aparat ile yaptım hocam Fiyat performans ürünü tavsiye ederim
  • 10-08-2020, 00:42:49
    #12
    Hatalı link galiba hocam
  • 10-08-2020, 00:43:06
    #13
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatalı link galiba hocam
    Düzenledim hocam şuan olması gerekli
  • 10-08-2020, 00:43:48
    #14
    Çok teşekkürler ☺
  • 10-08-2020, 00:50:14
    #15
    Tebrikler, Ipad Pro'nun hakkını verenlerdensiniz. Bende de var, eğer şarj etmeye üşenmez isem ve PC'yi açmak yerine tablet'i açayım da R10'e girip, yeni mesaj neler varmış diye kullanıyorum
  • 10-08-2020, 00:53:20
    #16
    ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler, Ipad Pro'nun hakkını verenlerdensiniz. Bende de var, eğer şarj etmeye üşenmez isem ve PC'yi açmak yerine tablet'i açayım da R10'e girip, yeni mesaj neler varmış diye kullanıyorum
    Öncelikle teşekkür ederim R10 bağımlılığı var bende girmeden duramıyorum sosyal medyadan daha çok buradayım Hakkını vermeye uğraşıyorum bu aradada
  • 10-08-2020, 00:53:33
    #17
    Aşırı iyi. Ellerinize sağlık.
  • 10-08-2020, 00:55:15
    #18
    Google 1. Sayfa Garantili
    Güzel olmuş. Umarım daha iyi yerlere gelirsiniz. Başarılar.