ipad proda Galaxy çizimi yaptım buyrun :)
25
●377
- 10-08-2020, 00:42:14iphone 7 kullanıyorum çekim için, Bir apart var linkini bırakıyorumDishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://urun.n11.com/telefon-tutucu/...asi-P386453497
Şu ana kadarki tüm çekimlerimi bu aparat ile yaptım hocam
Fiyat performans ürünü tavsiye ederim
- 10-08-2020, 00:43:06Düzenledim hocam şuan olması gerekliDishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2020, 00:53:20Öncelikle teşekkür ederimResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 bağımlılığı var bende girmeden duramıyorum sosyal medyadan daha çok buradayım
Hakkını vermeye uğraşıyorum bu aradada
- 10-08-2020, 00:55:15Güzel olmuş. Umarım daha iyi yerlere gelirsiniz. Başarılar.
Fiyat performans ürünü tavsiye ederim
