Tebrikler, Ipad Pro'nun hakkını verenlerdensiniz. Bende de var, eğer şarj etmeye üşenmez isem ve PC'yi açmak yerine tablet'i açayım da R10'e girip, yeni mesaj neler varmış diye kullanıyorum
Öncelikle teşekkür ederim

R10 bağımlılığı var bende girmeden duramıyorum sosyal medyadan daha çok buradayım

Hakkını vermeye uğraşıyorum bu aradada