Hocam bende çizimler yapıyorum(yapmaya çalışıyorum) iPadde. Hocam nasıl böyle çekebiliyorsunuz? Aparatı felan mı var?
iphone 7 kullanıyorum çekim için, Bir apart var linkini bırakıyorum
https://urun.n11.com/telefon-tutucu/...asi-P386453497
Şu ana kadarki tüm çekimlerimi bu aparat ile yaptım hocam

Fiyat performans ürünü tavsiye ederim