Konu
ipad proda Galaxy çizimi yaptım buyrun :)
10-08-2020, 00:36:18
#10
Dishekimi
Hocam bende çizimler yapıyorum(yapmaya çalışıyorum) iPadde. Hocam nasıl böyle çekebiliyorsunuz? Aparatı felan mı var?