Konu
ipad proda Galaxy çizimi yaptım buyrun :)
10-08-2020, 00:50:14
#15
ResimBox
Tebrikler, Ipad Pro'nun hakkını verenlerdensiniz. Bende de var, eğer şarj etmeye üşenmez isem ve PC'yi açmak yerine tablet'i açayım da R10'e girip, yeni mesaj neler varmış diye kullanıyorum