Tebrikler, Ipad Pro'nun hakkını verenlerdensiniz. Bende de var, eğer şarj etmeye üşenmez isem ve PC'yi açmak yerine tablet'i açayım da R10'e girip, yeni mesaj neler varmış diye kullanıyorum